Namaste! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Jelmer Kooistra - WaarBenJij.nu Namaste! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Jelmer Kooistra - WaarBenJij.nu

Namaste!

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

25 Oktober 2011 | Nederland, Oldehaske

Namaste!

Welkom op de weblog over mijn reis naar Nepal. Woensdag 3 november 2011 stap ik in het vliegtuig dat mij met twee tussenstops naar Nepal toe zal brengen. Tijdens die acht weken Engelse les geven als vrijwilliger en twee weken rondreizen zal ik een dagboek bijhouden waarin mijn ervaringen te lezen zijn. Zo kun jij dus mee op reis naar Nepal!

Je kunt ook een mailtje ontvangen als er een nieuw reisverslag is, dan hoef je niet steeds de site te checken. Geef dit door als je dit wil, dan zorg ik dat het goed komt. Je kunt op de site ook reacties plaatsen, zodat het echt een interactieve reis wordt.

Ik zie je weer in Nepal!

Pheri bhetaunla!

  • 25 Oktober 2011 - 17:28

    Tante Ynke:

    Jelmer, wij wensen je een hele goede reis en heel veel succes bij je werkzaamheden daar. Natuurlijk gaan we je volgen en een mailtje bij elk nieuw verslag stellen we zeer op prijs.

    Liefs van ons allemaal

  • 25 Oktober 2011 - 20:04

    Mem:

    Hoi lieve Jelmer!

    Nu zit je nog gezellig bij mij op de bank, en volgende week ben je ver weg. Maar ik gun je deze reis van harte en hoop dat het weer een geweldige ervaring wordt, maar dat gaat vast zo zijn! Natuurlijk gaan we je missen, daarom is het zo fijn dat we je steeds kunnen volgen! Heel veel plezier, geniet met volle teugen!

    Heel veel liefs van mem!!

  • 25 Oktober 2011 - 21:08

    Broer Daniël :

    Oan mem, als Jelmer gezellig naast je op de bank zit, waarom ga je dan met de laptop op schoot naast hem zitten, dit typen, terwijl je het hem ook persoonlijk kunt zeggen? Oké, dat was flauw.

    Broertje, veel succes en plezier in het verre Nepal, maar dat is jou wel toevertrouwd! :)

    Ik kijk nu al uit naar jouw verslagen, Ik zal er op Twitter en Facebook wel de nodige röring aan geven, zodat je nog wat extra lezers hebt ;)

  • 25 Oktober 2011 - 21:12

    Broer Daniël:

    Het is trouwens woensdag 2 november, of ga je donderdag 3 november? O jee, als dat maar goed gaat de komende tien weken... ;)

  • 26 Oktober 2011 - 16:03

    Michiel (grote Neef):

    hee wat leuk Jelmer, ben benieuwd naar je verhalen/verslagen. Veel plezier daar

    groet,
    Michiel

  • 26 Oktober 2011 - 20:12

    Marleen:

    hey! wow Nepal...zucht...geniet, ervaar en word rijker van al je ervaringen!
    en ik hoop dat je een hele mooie tijd beleefd!

  • 27 Oktober 2011 - 00:05

    Charlotte:

    Ha die Jelmer!
    Heel veel plezier op je reis, geniet er van!! Enne ik houd je in de gaten ;)
    xx

  • 28 Oktober 2011 - 13:29

    DAMES PRIKPOLI:

    He hallo Jelmer.

    Mis je ons al??????

    Ben je al helemaal klaar en voorbereid voor de grote trip?

    Wij wensen je alvast een goede reis toe en veel plezier: have fun under the sun. dit is toch goed engels of niet? ha,ha,hi,hi.

    Groetjes van ons allemaal uit Deventer.

    Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 30 Oktober 2011 - 15:50

    Anouk:

    Hoi! Is het verhuizen allemaal gelukt? Dus je vertrekt as woensdag al, spannend zeker?! Heel veel plezier! Maak veel mooie foto's en geniet ervan. Groetjes

  • 01 November 2011 - 09:09

    Froukje:

    Ha die Jelmer dus het is bijna zover morgen vertrekken.
    Alvast veel succes en plezier toegewenst we gaan je weer volgen,
    goede reis en tot volgend jaar.
    Groetjes Jan en Froukje

  • 01 November 2011 - 15:50

    Zus Sanne:

    Lieve Jelmer,

    Nog maar 1 nachtje slapen en dan ga je al op reis! Ik ga je heel erg missen, maar ik wens je natuurlijk heel veel plezier en succes in Nepal! Geniet ervan en doe je best met de Engelse lessen! :-) Ik kijk uit naar je verslagen, ik zal er ook zeker over vertellen in de klas. Een hele goede reis, doe voorzichtig en tot gauw!

    leafs dyn grutte sus Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jelmer

Actief sinds 04 Sept. 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 56638

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Kita pergi ke Indonesia!

30 Augustus 2013 - 28 September 2013

Main India ja raha hun!

08 November 2012 - 20 Januari 2013

Ek gaan na Suid-Afrika toe!

02 November 2011 - 15 Januari 2012

Ma janchoo Nepal!

13 September 2010 - 17 Oktober 2010

Mereko Ghana!

Landen bezocht: