Akwaaba! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Jelmer Kooistra - WaarBenJij.nu Akwaaba! - Reisverslag uit Oldehaske, Nederland van Jelmer Kooistra - WaarBenJij.nu

Akwaaba!

Door: Jelmer

Blijf op de hoogte en volg Jelmer

04 September 2010 | Nederland, Oldehaske

Akwaaba!

Welkom op de weblog over mijn reis naar Ghana. Maandag 13 september 2010 stap ik in het vliegtuig dat mij naar 5 weken Ghana toe zal brengen. In die tijd zal ik proberen een soort digitaal notitieboekje bij te houden, waarin mijn ervaringen te lezen zijn. Zo kun jij dus mee op reis naar Ghana!

Je kunt ook een mailtje ontvangen als er een nieuw reisverslag is, dan hoef je niet steeds de site te checken. Geef dit door als je dit wil, dan zorg ik dat het goed komt. Je kunt op de site ook reacties plaatsen, zodat het echt een interactieve reis wordt.

Ik zie je weer in Ghana!

Nante yie!




  • 04 September 2010 - 17:17

    Sanne:

    Akwaaba! (wat betekent dat?)

    Wiehoeoeoeoe! Ik ben de eerste die een reactie plaatst op jouw site! Wat ziet het er leuk uit en fijn dat we je zo kunnen volgen. Ik ga je wel missen hoor...!!! Ik hoop dat je een hele mooie tijd zult hebben daar en dat je daarna weer veilig en vol bijzondere ervaringen thuis komt!

    dikke tút,

    dyn grutte sus Sanne

  • 05 September 2010 - 11:14

    Daniël:

    Ha goeie,

    Leuk zo'n reissite! Ik ben benieuwd of het je lukt om vanuit the middle of knowhere verslagjes te kunnen tikken. Heel veel plezier en succes alvast!

    Groetnis,
    Daniël, Marieta, Jorijn en de baby

  • 05 September 2010 - 21:05

    Tineke:

    Wat leuk dat ik ook een kijkje mag nemen op je site. Ik ben erg benieuwd naar de komende reisverslagen.
    Jelmer heel veel plezier in Ghana en alvast een goede reis toegewenst.
    Groetjes Tineke

  • 06 September 2010 - 12:28

    Ryanne:

    Hoihoi,
    Ik ben trots op je dat je eindelijk je digitale anonimiteit hebt doorbroken;) even zonder gekheid...
    Heel veel succes in Ghana!!! Ben benieuwd naar je belevenissen.

    groetjes Ryanne

  • 07 September 2010 - 09:30

    Marieta En Jorijn:

    Oee...Nog maar 6 dagen zie ik.
    Jorijn wil (MOET :P) ome "Jemmer" snel nog even zien.
    Ze kan wanneer je weg bent wel mooi naar jouw foto's op deze site kijken:)
    Hier nog een tekstje van Jorijn:
    jmmfffffffff

    m''n/ ???? BN M m.>00000

    63

    \\
    \
    4\
    \]]
    '
    \\\\
    xxxxx

  • 10 September 2010 - 17:42

    Froukje:

    hoi jelmer dus het is bijna zover alvast een goede reis toegewenst en veel succes daar en ook genieten he
    groetjes jan en froukje

  • 11 September 2010 - 15:19

    Fokje Breimer:

    Hoi Jelmer,

    Wy winskje dy in goede reis ta een protte sukses yn Ghana. Wy sille dy folgje.

    Remmelt, Douwe, Roelof en Fokje út Kûbaard

  • 11 September 2010 - 17:18

    Gerard:

    Hallo Jelmer,

    Maandag een goeie reis toegewenst. Vanuit Workum gaan we je ook volgen in Ghana. Spannend hoor.

  • 12 September 2010 - 06:52

    Henk :

    Hey kerel,
    Heel veel plezier in Ghana. Geniet van alle indrukken die je krijgt. Soms zal het best emotioneel en frustrerend zijn maar je bent dan ook in een land met vele tegenstellingen. Laat het westerse rusten op een plaatsje in je achterhoofd en zet Ghana op de eerste plaats.

    GENIET!!!

    Wieger en Henk

  • 13 September 2010 - 17:00

    Mem:

    Hoi leave Jelmer!

    Het is nu maandagavond 19.00 uur en over een uurtje ben je al in Acra.
    Hoop dat jullie een goede reis hebben gehad en dan morgen nog een dagje onderweg, ook dan een fijne reis nog!

    Geniet van deze bijzondere reis!

    Hoor snel van je!

    Groetjes aan je reisgenootje Esther.

    Heel veel liefs van mem

  • 13 September 2010 - 19:58

    Tineke:

    Spannend hoor! Hoop dat je een goede reis hebt gehad en dat er maar snel een berichtje op je site komt! Ben erg benieuwd!

  • 14 September 2010 - 15:42

    Pake En Beppe:

    We hopen dat je een goede reis hebt gehad. Heel veel plezier in Ghana!

    Groetjes pake en beppe

  • 14 September 2010 - 16:30

    Sanne:

    Hoi Jelmer!

    Ik ben blij dat je veilig aangekomen bent en dat je een goede reis hebt gehad! Je bent nu misschien al bijna aangekomen op de 'echte' plaats van bestemming. Ik ben benieuwd hoe het daar is en hoop snel weer van je te horen!

    Heel veel succes en plezier, geniet ervan!

    leafs Sanne

    enne.. ik zie dat ik je nog maar 33 dagen hoef te missen. ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oldehaske

Mereko Ghana!

Recente Reisverslagen:

18 Oktober 2010

Dag 34 en 35: Voorbij

18 Oktober 2010

Dag 33: Afscheid nemen

14 Oktober 2010

Dag 29, 30, 31 en 32: Zonder plan

10 Oktober 2010

Dag 26, 27 en 28: Ze bestaan

07 Oktober 2010

Dag 23, 24 en 25: De voetbaltafel
Jelmer

Actief sinds 04 Sept. 2010
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 56658

Voorgaande reizen:

15 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Kita pergi ke Indonesia!

30 Augustus 2013 - 28 September 2013

Main India ja raha hun!

08 November 2012 - 20 Januari 2013

Ek gaan na Suid-Afrika toe!

02 November 2011 - 15 Januari 2012

Ma janchoo Nepal!

13 September 2010 - 17 Oktober 2010

Mereko Ghana!

Landen bezocht: